Biomed | Superwhite Tandpasta - 100ml

Biomed Superwhite tandpasta
biomed-tandpasta

Milde whitening en antibacteriële bescherming voor gevoelige tanden

Fluoride vrij en 98%+ natuurlijk

Deze biologische whitening tandpasta met natuurlijke kokosnoot olie en papaïne zorgt voor een milde whitening van gevoelige tanden.

De combinatie van kokosnoot olie, kaneel en tijm olie geven een anti bacteriële bescherming en een unieke pittige smaak aan de tandpasta.

Papaïne (papaya extract) en bromelaïne (ananas extract) verwijderen tandplaque en polijsten op milde wijze het tandglazuur.

Calcium Hydroxyapatiet en L. Arginine remineraliseren en versterken het glazuur.

Natuurlijke  antiseptica, weegbree extract en berk polyfenolen gecombineerd met espen schors extract hebben een ontstekingsremmende en anti bacteriële werking door de Phytoncide en Flavonoïden die als natuurlijke bestanddelen in deze ingrediënten voorkomen.

Zij bevatten tevens Vitamine E, K, B3 en Caroteen.

• Milde whitening
  • Anti bacterieel
  • Glazuur versterkend
  • Frisse adem

• Natuurlijke antiseptica hebben een ontstekingsremmende en anti bacteriële werking.
  • Vitamine E, K en B3 hebben een positieve werking op het mondslijmvlies.
  • Papaïne en Bromelaïne zorgen voor een milde whitening

Vrij van: fluoride, chloorhexidine, triclosan en overige sterke antiseptica, SLS/SLES, Parabenen, agressieve whitening en schurende bestanddelen, synthetische smaak- en kleurstoffen, gluten, sacharine, ethoxylaten en petrochemische producten,

Vrij van conserveringsmiddelen met uitzondering van goedgekeurde toegestane middelen volgens het certificatie standaard van ECOCERT/COSMOS