Halita Fluoride Tandpasta | 75ml

1 - 3 Werkdagen

Halita Fluoride Tandpastahalita-forte-mondspray

Halita Fluoride Tandpasta elimineert bacteriën en zwavelgassen waardoor een slechte adem wordt voorkomen. Omdat bacteriën op de tong, die 's ochtends verwijderd zijn, in de loop van de dag weer kunnen toenemen, kan ondersteuning met de Halita Tandpasta noodzakelijk zijn. De tandpasta pakt een slechte adem en mondgeur grondig aan.
De tandpasta is specifiek ontwikkeld om de werking van Halita Mondspoelmiddel te ondersteunen. Dit zorgt ervoor dat je weer een frisse adem krijgt.

Halita Tandpasta kenmerken:

• Geeft direct effect
  • De tandpasta heeft een extra frisse mintsmaak
  • Gebruik gedurende de dag indien noodzakelijk
  • Elimineert bacteriën en vluchtige zwavelgassen
  • Mild in de mond
  • Bijzonder effectief tegen alle type vluchtige zwavelverbindingen die orale halitose (slechte adem) veroorzaken
  • Effectief op de oorzaak van slechte adem
  • Langdurig effect
  • Bevat geen alcohol, droogt de mond niet uit en is mild voor de zachte weefsels
  • Frisse smaak
  • Werking is wetenschappelijk aangetoond
  • Neutraliseert tevens tijdelijke mondgeurtjes die optreden als gevolg van consumptie van bepaalde voedingswaren (specerijen, knoflook) en het gebruik van alcohol en tabak.

Gebruik Halita producten
Halita producten kunnen dagelijks, permanent gebruikt worden. Het advies is om één á tweemaal daags de tong te reinigen met de Halita Tongschraper, tweemaal daags te poetsen met Halita Tandpasta en dan gelijk na het poetsen na te spoelen met het Halita Gorgelmiddel. De Halita Mondspray gedurende de dag gebruiken om de momenten wanneer het nodig is.

Actieve bestanddelen:

Cetylpyridinium Chloride (0,05%)