Splat Dental Floss Cardamom | 30m

1 - 3 Werkdagen

Splat Dental Flosssplat-tandpasta

Milde en veilige verzorging

Splat drie dimensionale dental floss is ontwikkeld op basis van een gepatenteerd “There’s only one!” technologie en wordt vervaardigd in Italië.

De flossdraad wordt pluizig tijdens het gebruik, wat een effectievere reiniging van interdentale ruimtes geeft en veiligheid voor tandvlees garandeert.

Het unieke antibacterieel ingrediënt Biosol zorgt voor een langdurige frisheid van de adem en bescherming tegen bacteriën.

Splat driedimensionale floss reinigt de interdentale ruimtes tussen de tanden zorgvuldig door de unieke structuur.

De floss is er in 4 soorten en smaken namelijk:

Dental floss Bergamot-lime, deze bevat de etherische Bergamot olie en heeft een aangename citroensmaak, zorgt voor een frisse adem.

Dental floss Cardamom, deze bevat etherische Kardemom olie en heeft ontstekingsremmende en antiseptische effecten en verhoogt de vitale energie.

Dental floss Strawberry, deze bevat aardbeienaroma en meer dan 50 aromatische stoffen welke je gevoel positief kunnen beïnvloeden en tevens zorgen een boost van energie.

Dental floss Blackwood, deze bevat essentiële oliën van jeneverbes en mint welke antibacteriële eigenschappen hebben.

Hiernaast hebben wij ook de:

Superslim floss Silver, deze extra dunne floss reinigt de kleinste interdentale ruimtes. Extra sterk waardoor het minder snel breekt. Toegevoegde zilver ionen hebben een antibacteriële werking.

De 7 zeer dunne zilveren vezels in combinatie met de mint extracten versterken het antibacteriële effect.

Inhoud: 30m