Splat Professional Active Tandpasta | 100ml

1 - 3 Werkdagen

Splat Professional Active |

Voor gezond tandvlees en dagelijkse mondverzorging
Met Fluoride (1000ppm*), vega-vriendelijk

Deze natuurlijke donkerbruine Splat Professional Active tandpasta bestaat uit actieve extracten van Baikal skullcap, Bergenia en Spirulina, zij zorgen voor een krachtig hemostatisch en ontstekingsremmend effect.

De antioxidant eigenschappen van vitamine A en E bevorderen genezing van zachte weefsels in de mondholte. Calciumglycerofosfaat, een zeer effectieve bron van calciumionen, bevordert tandglazuur versterking en activeert herstel processen. Fluoride-ionen pakken cariës veroorzakende bacteriën aan.

De Splat Professional Avtive tandpasta met zeer actieve kruidenextracten is bedoeld ter voorkoming van ontstoken tandvlees. De calciumionen bevorderen sterker tandglazuur. Natriummonofluorfosfaat verzekert een betrouwbare bescherming tegen cariës (tandbederf). Het innovatieve Sp. White System® bleekt en polijst tanden op een veilige manier. De tandpasta is vrij van kleurstoffen en de donkerbruine kleur is te danken aan de natuurlijke kleuren van plantenextracten.

• Tegen bloedend tandvlees
  • Fluoride gehalte 1000ppm*
  • Voor een frisse adem
  • Smaak: donker mint
  • Kleur: donkerbruin

*ppm: Parts per Million (1 ppm geeft aan dat er één deel van een product is op een totaal van een miljoen delen )

• Extracten van Baikal skullcap, Bergenia en Spirulina hebben een krachtig hemostatisch en ontstekingsremmend effect.
  • Vitamine A en E bevorderen genezing van zachte weefsels in de mondholte.
  • Het innovatieve Sp. White System® bleekt en polijst veilig uw tanden

Extracten van Baikal skullcap, Bergenia en Spirulina, vitamine A en E, Calciumglycerofosfaat, Natriummonofluorfosfaat