Splat | Professional Aromatherapy Tandpasta - 100ml

Splat Professional Aromatherapy |

Zeer effective tandpasta voor de totale mondverzorging met extracten van salie, kamille en meidoorn.

Fluoride vrij

Deze Splat Professional Aroma Therapy is een unieke tandpasta gel met Amazon palissander, Lavandin en Bergamot oliën heeft een antibacteriële werking en bevordert een frisse adem in de ochtend. Een complex van natuurlijke ananas en papaja enzymen voorkomt de vorming van tandplak gedurende de nacht en onderhoudt het tandglazuur.

De Splat Aroma Therapy tandpasta is maximaal geschikt voor gebruik voor het slapen gaan. De combinatie van essentiële oliën in zijn formulering zorgt voor een ontspannend en anti-stress effect, evenals langdurige bescherming tegen bacteriën. Violet extract onderhoudt gezondheid van het tandvlees. Bioactieve calcium versterkt glazuur en vermindert tanden gevoeligheid.

• Night-time mondverzorging
  • Tegen bacterievorming
  • Smaak: kruiden essenties
  • Kleur: lila

• Palissander en lavandin etherische oliën beschermen tanden van vorming van zachte tandplak nachts en bevordert ontspanning van het lichaam
  • Bioactieve Calcium versterkt glazuur en vermindert tandgevoeligheid
  • Innovatieve Sp.White System® bleekt en polijst veilig uw tanden en laat het tandglazuur glanzen

Calcium, Polydon®, Xylitol, zwarte kaviaar en violet extracten, Papaïne, Bromelaïne, en palissander, lavandin en bergamot oliën.