Splat | Professional Maximum Tandpasta - 100ml

Splat Professional Maximum |

Voor maximaal frisse adem en veilig wittere tanden.

Fluoride vrij, vega-vriendelijk

Deze Splat Professional Maximum is een Innovatieve tandpasta met Nano-Hydroxyapatiet, Zink-ionen, en kruidenextracten is bedoeld voor maximale frisse adem, effectieve bescherming tegen cariës (tandbederf), en versterkt het tandglazuur.

De effectiviteit van deze super frisse Splat Maximum tandpasta te wijten aan de synergie van nanotechnologieën en hoge activiteit van natuurlijke ingrediënten. Calciumionen in nano-vorm dringen door tot in de beschadigde tandglazuur delen en vormen zich daar als een film overheen. Het whitening ingrediënt Polydon® in hoge concentratie zorgt voor verwijdering van tabak, thee en koffie tandplak.

Zink-ionen in combinatie met het natuurlijke antiseptische middel Thymol remt de ontwikkeling van bacteriën die een slechte adem veroorzaken. Het innovatief systeem Luctatol® elimineert tandbederf (cariës) bacteriën.

• Super frisse adem
  • Vrij van SLS, Triclosan, Chloorhexidine, Saccharinaat, Peroxide, en Fluoride
  • Smaak: sinaasappel

• Nano-hydroxyapatiet bevordert sterker tandglazuur en vermindert tandgevoeligheid
  • Zink-ionen met Thymol remmen de groei van slechte adem veroorzakende bacteriën
  • Innovatieve Sp.White System® bleekt en polijst veilig uw tanden en laat het tandglazuur glanzen.

Nano-hydroxyapatiet, Polydon®, Zink-ionen, Papaïne (papaja enzym), Sebomine enzym complex, zoethoutextract en Thymol. Vrij van SLS, Triclosan, Chloorhexidine, Saccharinaat, Peroxide en Fluoride.