Splat | Special Love Tandpasta - 75ml

✓ Werkdagen voor 20:00 besteld, morgen bezorgd ✓Vanaf €30 GRATIS thuisbezorgd ✓Veilig&Vertrouwd ✓Klanten geven DentalKit een 9+

Splat Special Lovesplat-tandpasta

Whitening tandpasta die je een gelukkig gevoel geeft en voor langdurig frisse adem zorgt.

Fluoride vrij

De Splat Special Love tandpasta is een antibacteriële tandpasta met een ontstekingsremmende werking en is speciaal ontworpen om een gelukzalig gevoel teweeg te brengen. De sprankelende framboos tandpasta bevat een extract van de Japanse perilla zaden die een ontstekingsremmende en antibacteriële werking heeft. Het extract onderdrukt de groei van tandbederf veroorzakende micro-organismen en voorkomt zo de vorming van cariës.

Zoethout is toegevoegd als een natuurlijke zoetstof die tevens mondontstekingen bestrijdt en in staat is om het eenvoudige herpes virus te doden. Natuurlijke Disacharide zorgt voor een langdurige frisse adem doordat het de vorming van vluchtige zwavelverbindingen, een van de belangrijkste oorzaken van onaangename mondgeuren, tegengaat. Splat Special Love tandpasta is vrij van Fluoride.

• Bleekt je tanden, 1 tint in 4 weken
  • Smaak: Framboos
  • Kleur: rood roze gel tandpasta

• Japanse perilla zaden hebben een ontstekingsremmende en antibacteriële werking