Klantenservice

Mail onze klantenservice |
Binnen 1 uur antwoord.

Heeft u vragen over producten, bestellingen, levertijden, retouneringen of opmerkingen?
Vul dan het contactformulier in en wij zullen binnen 1 uur contact met u opnemen.

Dentalkit
Entrada 100
1114AA Amsterdam
KvK-nummer: 65829182
Btw-nummer: NL195719530B01

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
Veelgestelde vragen
1 Bestellen, wijzigen of annuleren

Plaats je producten in je digitale winkelwagen via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Mijn account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Dit doe je in Mijn Account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier.

Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

2 Betalen

Ons rekeningnummer is NL19 INGB 0006 9414 83. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Jazeker. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Online kun je betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Bancontact / Mister Cash of een handmatige overboeking.

3 Betaling mislukt of geweigerd

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Die staat altijd bij je afschrijving vermeld.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Als dit zo is, raden we je aan om even te wachten. Het kan tot één uur duren voordat wij betalingen binnenkrijgen. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met je transactienummer kunnen we je snel helpen. Die staat altijd bij je afschrijving vermeld.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.

4 Terugbetalingen

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. We sturen je een bevestigingsmail wanneer we het geld teruggestort.

Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.

  • iDeal: binnen 3 werkdagen.
  • Creditcard: de reservering wordt binnen 3 dagen opgeheven.
  • PayPal binnen 5 werkdagen

Die kun je helaas niet nakijken. Maar we beloven je dat we je binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending terugbetalen. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

5 Bezorgen

Bestellingen boven de €25,- worden gratis thuisbezorgd.

Als je op werkdagen vóór 20:00 uur bestelt, wordt je pakketje morgen thuisbezorgd.

6 Bezorgproblemen

Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

3. De brievenbus
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen? Neem dan contact met ons op.

We gaan er alles aan doen om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 14 dagen het retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.

7 Facturen

Neem contact op met de klantenservice. Wij kunnen nakijken of we dit nog voor je kunnen aanpassen. Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Controleer of je factuur in Mijn Account staat, onder 'Mijn Bestellingen'. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je per mail de factuur in de verzendbevestiging.

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur.

8 Persoonlijke korting

Je persoonlijke korting is één jaar geldig. Je kan hem niet verlengen.

Je persoonlijke korting wacht op je in de winkelwagen. Klik op je winkelwagen, onder de knop ‘Naar de kassa’ staat de regel "Kortingscode". Vul hier die je kortingscode en klik vervolgens op de blauwe knop om het te activeren.

9 Cashback acties

Een cashback is een actie vanuit de fabrikant waarbij je na aankoop een gedeelte van het aankoopbedrag terugkrijgt. De cashback verloopt altijd via de fabrikant, niet via Dentalkit.

Een cashback aanvragen gaat via de fabrikant. We raden je daarom aan om contact op te nemen met hen, zij kunnen je het beste helpen.

Als een product zowel een korting als cashback heeft, gelden beide acties. Let op: een cashback krijg je achteraf van de fabrikant. Bij de kassa moet je dit bedrag eerst dus gewoon afrekenen.

Je kunt het beste contact opnemen met de fabrikant, omdat die de cashback aan jou zal betalen.

Zolang de actie loopt, vind je op de productpagina de voorwaarden en de link naar het actieformulier of de website van de fabrikant. Hier staat precies omschreven wat je moet doen om je cashback te ontvangen. Je krijgt je cashback altijd ná je aankoop, nooit vooraf. Het duurt vaak een paar weken voordat je het bedrag op je rekening hebt.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »